miercuri, 6 ianuarie 2010

Moda la Köln

Mă aflu pentru o zi la Köln, de fapt, de după-amiază  pînă mîine dimineaţa, cînd plec spre Paris. Despre ce.-am mîncat seara cu vărul meu la un restaurant argentinian, Maredo, nu vă povestesc, pentru că n-am apucat să fac poze, dar vă dau un link, aşa, de poftă :)
În schimb, după-amiază, după ce am lăsat bagajul la hotel, m-am dus la shopping. Fără chef, doar aşa, ca să nu spun că n-am încercat.. N-am luat mai nimic. Dar am putut observa în vitrine tendinţele modei :D




Ca să fiu în ton, am cumpărat nişte mănuşi mov, pentru mine şi două din susţinătoarele online ale acestei culori. 

19 comentarii:

  1. Hmmm, parca ai bate undeva, dar nu ma prind unde :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu. Hihi! :)

    Lucia, au spus de noi la Antena 3. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. numai ca nu o sa le puteti purta in aprilie ))) o sa devina o adevarat "obsesie"culoarea asta mai ceva ca...portocaliul )))

    RăspundețiȘtergere
  4. Lilick
    Te cred :)
    Felicitări! E foarte bine. Sper să mai spună.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cody
    Sperăm ca movul să înlăture portocaliul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. buna dimineata Lucia, oriunde ai fi

    RăspundețiȘtergere
  7. Cody, o zi bună! Acum sunt încă la Koln, plec peste o oră de la hotel.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mantoul e de la "MANGO", asa e? Pe negru n-au? Ia-mi si mie unul....


    Stefania

    RăspundețiȘtergere
  9. Ştefania
    Tendinţa e mov, nu negru! Nu mai am cum să-ţi iau, sunt în tren :))
    Nu ştiu ce firmă e, un nume nemţesc, cred.

    RăspundețiȘtergere
  10. Te rog, intoarce-te si ia-mi hainaaaaaaa! Fie, mov, sau ciclamen, sau cum vrei tuuuuuu!

    Stefania

    RăspundețiȘtergere
  11. Ştefania, ai înnebunit? Trenul ăsta merge cu 300 la oră, n-am cum să sar din el. Dar găsesc la Paris mantouri :))

    RăspundețiȘtergere
  12. :))))))

    Trage alarma! Fa ceva!

    Stefania

    RăspundețiȘtergere
  13. Ştefania
    Prea tîrziu! Următoarea oprire e Parisul!

    RăspundețiȘtergere
  14. Bine, fie, ia-mi-l de la Paris... dar, atentie, mov sa fie! Sau ciclamen, sau "roz-chillot"! Ma bazez pe gustul tau....

    :))))))


    Stefania

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu mi-a plăcut niciodată movul. Prefer nuanţa de roz, cenuşă de trandafir...

    RăspundețiȘtergere
  16. geomarz
    Mie-mi place movul, mi-a plăcut întotdeauna. Dar degustibus et de coloribus non disputandum :)

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!