marți, 17 martie 2009

Fuck la crise! (reloaded)

Fuck la crise este un fenomen apărut la Paris, o reacţie la criză, mai bine zis la primele efecte ale crizei asupra oamenilor - astenie, apatie, figuri posomorîte, gînduri negre, izolare, renunţare la orice plăceri. www.fucklacrise.com este un site, un blog, e pe MySpace şi pe Facebook. I-am văzut sigla imprimată pe un autobus, pe tricouri, pe afişe. Lucile Merra, iniţiatoarea acestei mişcări, spune : "ideea s-a născut din dorinţa de a păstra o doză de optimism într-o epocă în care acesta e din ce în ce mai rar". Fucklacrise înseamnă că nu trebuie să ne lăsăm pradă disperării, nici să renunţăm la bucuriile vieţii. Fenomenul Fuck la crise demonstrează că oamenii se pot mobiliza în faţa crizei, pot deveni solidari, pot zîmbi, se pot distra, îşi pot vedea de vieţile lor, pot visa.
Mai departe pe Tamada.ro, apoi pe-aici, să mai bîrfim despre criză, că altceva nu prea putem face. Fuck la crise!

6 comentarii:

  1. Vorba Crinei, ce viteza la postat, cred ca ar trebui sa mai stau pe acasa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana, n-am înţeles, a cui e viteza? Dar nu e rău să mai stai pe acasă :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vorba mea din ultima vreme: Fuck la crise şi labele poc!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Scarlet Aurora
    Labele poc e mai veche, de prin anii 80 :)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ştiu, noi am învăţat-o în şcoala generală, la ora de istorie! De aceea mi-am amintit de ea, acum, cu ocazia crizei. Criză-necriză, pentru mine e tot labele poc!

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!