duminică, 25 octombrie 2009

"Vagabondul vieţii mele"

Dinică. Gheorghe Dinică.

11 comentarii:

  1. Emoţionant ...
    Un post TV afirmă că răspunde greu la tratament. Să-l ajute Dumnezeu să treacă peste această încercare grea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sănătate, maestrului ! Mare actor, n-am auzit nici o notă falsă în jocul lui !

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost plecata cateva zile in Bulgaria si m-am intors ca sa descopar vesti ingrijoratoare despre Maestru. Offff! Ma rog sa treaca cu bine peste aceasta perioada.
    "Vagabondul vietii mele" este...- filozofie pura!:)
    Ma bucur sa regasesc acest cantec pe blogul dvs.
    Cu drag,
    R.

    RăspundețiȘtergere
  4. mi se strânge sufletul. sper să fie bine până la urmă și să mai stea cu noi.

    RăspundețiȘtergere
  5. sa-l ajute dumnezeu sa treaca cu bine peste acest necaz! Multumesc pentru acest minunat cantec interpretat de marele maestru! O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc pentru cântec, Lucia! Potrivită alegere.
    M-am uitat de curând la filmul lui...După amiaza unui torţionar.
    Aproape că joacă singur.
    E ca un recital.

    RăspundețiȘtergere
  7. 'neata Lucia. am trimis si eu un gand spre el si spre Cel de Sus

    RăspundețiȘtergere
  8. http://www.youtube.com/watch?v=fxa6Vo8pKEw&feature=related
    Dumnezeu cu el, Doamne Ajută !
    respecte,
    Sibilla

    RăspundețiȘtergere
  9. Gînduri bune, asta e tot ce putem face...

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!